رئیس سازمان آتش نشانی گرگان از تلاش آتش نشانان در اطفا یکی از ادارات واقع در سایت اداری خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ موسی الرضا صفری اظهار کرد: حوالی ساعت ۳:۱۰ بامداد با مشاهده دود از ساختمان اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و با اعلام ستادفرماندهی به ایستگاه شماره ۵ که نزدیک به محل حادثه است بلافاصله نیروهای عملیاتی در محل حضور یافته و عملیات اطفا و نجات را آغاز نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان افزود: با توجه به گستردگی حریق تیم کمکی از ایستگاه شماره یک نیز به محل حادثه پیوست و با ورود آتش نشانان و کشیدن چند حلقه شلنگ از چند طرف آغاز به اطفا حریق و پس از اطفا تخلیه‌ دود را با دستگاه مخصوص تهویه انجام دادند.

وی گفت:‌ موسی الرضا صفری رئیس سازمان آتش نشانی به همراه محمد لیاقی معاونت فنی و عملیات که از همان ابتدا در محل حضور داشتند، با تشکر از تلاش آتش نشانان که از سرایت حریق به ادارات مجاور جلوگیری بعمل آوردند، بیان کرد: این حادثه بدلیل اینکه در ساعات بامدادی و در نبود پرسنل رخ داده بصورت کند سوزی ایجاد شده و باعث گردیده تنها پس از گذشت مدت زمانی با خروج دود و آتش از منافذ و پنجره ها نگهبان سایر ادارات متوجه شده و به آتش نشانی گزارش دادند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و آتش تنها در دفتر کار واقع در طبقه اول و چند اتاق و سالن اصلی در همان طبقه موجب بروز خسارت به تجهیزات ، وسایل و دودزدگی کامل گردید .

میزان خسارت وارده و علت آتش‌سوزی توسط مسئولان ذیربط اعلام نشده است و بررسی‌های بیشتر توسط کارشناسان ادامه دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان گ در پایان از کلیه شهروندان درخواست نمود تا در صورت ترک منزل و یا محل کار حتما تجهیزات برقی غیرضروری را از پریز جدا نمایند و ساختمانها بخصوص ساختمان های اداری حتما مجهز به تجهیزات اعلان و اعلام حریق باشند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا