رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از بروز سه حادثه آتش‌سوزی منزل در روز گذشته خبر داد و گفت: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و رفع عیب تجهیزات برقی و به‌روزرسانی سیم‌کشی‌های منزل از حوادث پیشگیری کنند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ موسی الرضا صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای صبح شنبه دوم تیرماه، سه مورد آتش سوزی منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرگان اطلاع رسانی شد که منجر به اعزام نیروهای عملیاتی از ایستگاه های آتش نشانی به محل حادثه شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اعلام زمان و محل بروز آتش سوزی ها جزئیات را اینگونه بیان نمود: اولین حادثه در ساعت ۷:۳۰ صبح در ملاقاتی هشتم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش آتش نشانان حریقی که در اتاق استراحت منزل شعله ور شده بود اطفاء گردید .

وی گفت: حوالی ساعت ۱۲ با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ایستگاه شماره پنج عملیاتی آتش نشانی گرگان ، جهت امدادرسانی و اطفاء حریق به محل گزارش حادثه در مجتمع های مسکن مهرزیتون اعزام شدند ، که با حضور آتش نشانان مشخص شد ، در یکی از واحدهای مجتمع های مسکونی مهر زیتون و در زمانی که مالک در منزل حضور نداشته حریق ایجاد شده که آتش نشانان بلافاصله اقدام به اطفاء حریق نمودند .

صفری تصریح نمود : سومین مورد آتش سوزی حدود ساعت ۱۶:۳۳ امروز شنبه در یکی از منازل واقع درخیابان ملت اتفاق افتاده که با گزارش شهروندان مبنی بر خروج دود از پشت بام منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد و دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره یک و سه به محل اعزام و با حضور در محل حادثه بلافاصله اقدام به اطفاء آتش سوزی نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در پایان با ذکر اینکه خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشته از شهروندان درخواست نمود تا با رعایت نکات ایمنی مبنی بر رفع عیب تجهیزات برقی و بروزرسانی سیم کشی ها ی منزل و قطع اتصال لوازم برقی در زمان عدم حضور در منزل از اینگونه حوادث پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا