رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اعزام پنج دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای جابجایی زائرین اربعین خبر داد و گفت: این طرح برای دومین سال متوالی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ مهدی کمال غریبی چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه با حضور در دفتر پایگاه خبری گلستان رسا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: شهرداری گرگان برای دومین سال متوالی با همت سازمان حمل و نقل و شورای اسلامی شهر گرگان پنج دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای جابجایی زائرین اعزام کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ افزود: طبق تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس یک هزار دستگاه خودروی سواری برای سرویس دهی بیش از پنج هزار دانش آموزش پیش بینی شده است.

وی گفت: تعداد ده دستگاه اتوبوس مدرسه برای ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزانی که از نقاط مختلف سطح شهر به هسته مرکزی و مکان‌هایی که تعداد مدارس غیر انتفاعی، غیر دولتی و دولتی در آنجا متمرکز شده است در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار همه سرویس های مدارس الزام به ثبت نام در سامانه سپند هستند، تا تخلفی در این حوزه صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: خانواده های محترم برای ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند تا دهم شهریور فرصت دارند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگاندر پایان گفت: نرخ جدید سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۴ مبلغ یک میلیون و هفتاد هزار تومان برای خودرو های سواری، مبلغ ۸۰۰ هزار تومان خودروهای ون و مینی بوس محاسبه شده که در سطح شهر تا سقف ده کیلومتر خدمات رسانی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا