طی آیینی که در اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، اعضای جدید هیأت رئیسه و برخی کمیته‌های پیکل بال جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ در مراسمی با حضور قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، ولی ا… مقصودلو معاون ورزش قهرمانی، ساسان معین معاون ورزش همگانی، جعفر حاجی صفری رئیس هیئت انجمنهای ورزشی استان و مهندس رجب‌زاده به عنوان اعضای هیئت رئیسه پیکل بال جمهوری اسلامی ایران احکام خود را دریافت کردند.

همچنین جواد رسولی به عنوان رئیس کمیته همگانی، محمد طبرسا به عنوان عضو کمیته اجرایی و سید‌ایمان معصوم به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی انجمن پیکل بال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

در این مراسم راهکارهایی به منظور توسعه «پیکل بال» در ایران و همچنین پایلوت کردن گلستان به عنوان مرکز پیکل بال ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این مراسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد؛ با توجه به اهمیت این رشته ورزشی، زمین اختصاصی «پیکل بال» در مجاورت ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان برای فعالیت ورزشکاران این رشته ورزشی اختصاص می‌یابد تا بتوان در حوزه همگانی و قهرمانی در این مجموعه فعالیت کرد.

وی همچنین با تاکید بر توسعه پیک بال در کشور بیان کرد: باید راهکارهایی به منظور توسعه «پیکل بال» در کشور و همچنین پایلوت کردن گلستان به عنوان مرکز پیکل بال کشورسرمایه شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا