شش طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان گالیکش افتتاح شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ مراسم متمرکز افتتاح و بهره برداری از ۶ طرح مخابراتی در روستای چغربش قارداش شهرستان گالیکش با حضور سید نجیب حسینی نماینده مردم شهرستانهای گالیکش، کلاله ، مینودشت و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

در این مراسم ۶طرح مخابراتی از قبیل تاسیس سایت همراه اول و توسعه و بهینه سازی شبکه کابل و فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید نجیب حسینی نماینده مردم ۴ شهرستان شرق استان گلستان با اشاره به طرح های افتتاح شده ، آنرا در جهت ایجاد رفاه ارتباطی مردم منطقه موثر دانست و اظهار کرد: تلاشهای صورت گرفته توسط مخابرات در شهرستان گالیکش قابل تحسین بوده و امید است با استمرار آنها و ایجاد زیرساخت های مناسب در تمام نقاط علی الخصوص شبکه فیبرنوری ، خدمات و سرویسهای به روز همچون همیشه در اختیار مردم قرار گیرد.

همچنین غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با تشریح اقدامات انجام شده در شهرستان گالیکش، توسعه شبکه فیبر نوری را از جمله پروژه های مهم و در دست اجرا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: با تکمیل این پروژه مردم شهرستان می توانند از سرویس اینترنت ftth با سرعت بسیار بالا بهره مند شده و در مصارف خانگی و تجاری از آن استفاده نمایند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا