شهردار گرگان از افتتاح و بهره برداری از ابر پروژه شهرداری ( شهر بازی) تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سید محمد رضا سید النگی یکشنبه ۱۴ مرداد ماه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد:از همه خبرنگاران که با انعکاس اخبار و رویدادهای مدیریت شهری به ما کمک می‌کنند، کمال تشکر را داریم.

شهردار گرگان افزود: شهرداری گرگان سعی دارد در راستای اقدام و عمل بودجه ۱۴۰۳ خود را با نگاه ویژه مصوب کند و برای اولین بار بوجه دو میلیارد و ۷۰۰ تومانی را با همراهی اعضای شورای اسلامی مصوب کرد.

وی در تشریح بودجه گفت: یک هزار و ۶۰۰ میلیارد در بخش جاری و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد در بخش عمرانی در نظر گرفته شد که در جلسات متوالی بررسی و بودجه شهرداری پروژه محور بسته شد.

وی ادامه داد: برای امسال ۱۰۰ پروژه عمرانی با یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شورای شهر مصوب شده که این پروژه‌ها در آستانه یکصدسالگی شهرداری افتتاح و به بهره برداری می‌ رسد.

سید النگی خاطر نشان‌کرد: در مراسم تنفیذ ریاست محترم جمهور دوره چهاردهم، رهبر معظم انقلاب سه نکته شامل مسئله غزه، توجه به کارهای فرهنگی و اجتماعی و موضوع سوم کار جهادی را مورد تاکید قرار دادند.

وی تصریح کرد: در شورای دوره ششم از زمانی که بنده به عنوان متولی شهرداری گرگان انتخاب شدم اعلام کردم که شهرداری گرگان از رویکرد خدماتی و عمرانی فراتر رفته و مسائل فرهنگی و اجتماعی جز و مسئولیت های مهم آن است.

وی اضافه کرد: سیدالنگی با اشاره به اینکه در بودجه سال جاری به عنوان اولین شهرداری از بین شهرداری های کشور ردیف به خصوص برای کارهای جهادی دیده شده، عنوان کرد: امسال ۱۰۰ میلیارد تومن برای این کار پیش بینی شد که طی آن قرارگاه جهادی محلات را با نام شهید خدمت شهید آیت الله رئیسی در یک محله کم برخوردار ایجاد و بزودی به بهره برداری برسد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۴۱ پروژه در دستور کار قرار دارد و این پروژه ها طبق قولی که به مردم دادیم عملیاتی خواهد شد.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه به مردم قول شفافیت را دادیم بیان کرد: هر اقدام شهرداری در کوتاه ترین زمان به مردم گزارش شود و در حوزه محیط زیست، حمل و نقل، شهر ایمن، شهر هوشمند و خلاق و کارهای خوبی صورت گرفته است و تا پایان سال ابر پروژه شهر بازی با مساحت ۱۸ هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : گلستان رسا