شهردار گرگان از افتتاح ‌و یا آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه عمرانی شهرداری طی هفته دولت در این شهر خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سیدمحمدرضا سیدالنگی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: شهرداری گرگان در هفته دولت امسال پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی متنوعی را در مناطق مختلف شهر گرگان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها را آغاز می‌کند.

شهردار گرگان افزود: بودجه هزینه شده شهرداری در پروژه‌های هفته دولت امسال بیش از یکهزار و ۸۰ میلیارد ریال است که بیش از ۶۳۰ میلیارد ریال آن مربوط به پروژه‌های افتتاحی و ۴۵۰ میلیارد ریال مربوط به پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در این ایام آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تفکیک پروژه‌های شهرداری در هفته دولت افزود: از مجموع ۱۵ پروژه قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی، ۹ پروژه در بخش‌های زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک، سه پروژه در حوزه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و دو پروژه نیز در بخش حمل و نقل عمومی است.

سیدالنگی به مهم‌ترین پروژه‌های قابل بهره برداری توسط شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از ۴۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از ۲۰ هزار متر جدول‌کشی و کانال‌های هدای آب‌های سطحی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و افتتاح پارک کاوش به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با صرف بودجه ۳۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال همچنین از تجهیزات مدیریت بحران (حفاظت فردی)، خودروی اطفای حریق، تجهیز نردبان بلند ۳۰ متری آتش نشانی، سه دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه تاکسی آتش نشان رونمایی می‌شود.

شهردار گرگان گفت: پل سواره‌ رو بر روی رودخانه قلعه‌حسن، سایت ورزشی شهرک زیتون، سایت ورزشی قلعه حسن، سایت ورزشی پارک فجر در شهرک امام (ره)، دو پل عابر بر روی رودخانه جمهوری و دوربرگردان خیابان شهید صیادشیرازی از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا