مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در مرحله نخست رزمایش «مشق همدل» ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان اهدا شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عیسی بابایی در آیین اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان، اظهار کرد: مرحله نخست رزمایش مشق همدل همزمان با هفته وحدت به همت کمیته امداد و کمک خیرین و با حضور مدیران استانی با هدف توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال به دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه لوازم التحریر اهدا شده در این آیین با هم افزایی خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده است، افزود: این بسته‌ها پیش از آغاز سال تحصیلی، با حضور «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی با تأکید بر اینکه ۱۹ هزار دانش‌آموز و یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند، خاطرنشان کرد: هر ساله در آستانه شروع مدارس، مایحتاج تحصیلی و بسته‌های فرهنگی تهیه و در اختیار این دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

بابایی این بسته‌ها را شامل ۲۱ تا ۳۲ قلم نوشت‌افزار عنوان کرد و گفت: از ۱۹ هزار دانش‌آموز تحت حمایت استان ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر با اولویت فرزندان ایتام در مرحله نخست و قبل از شروع سال تحصیلی توزیع می‌شود و مرحله دوم رزمایش نیز اوایل مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها تا ۱۵ مهرماه، تصریح کرد: هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند مانند سال‌های گذشته این نهاد را در تأمین لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند یاری کنند تا بتوانیم به همت آنها و با محوریت ۵۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها و ۲۶۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کنیم.

بابائی با تأکید بر اینکه برگزاری زنگ جشن عاطفه‌ها در هفته دوم مهرماه در مدارس سطح استان برگزار می‌شود، توضیح داد:‌ امیدواریم با هم افزایی خیرین، اولیاء و مربیان و مدارس برخوردار در سطح استان، شاهد بازماندن از تحصیل هیچ دانش‌آموز نیازمندی به دلیل نداشتن مایحتاج تحصیلی نباشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان در پایان به روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: مردم خیر و نوع دوست استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و کد دستوری #۰۱۷* ۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای تهیه لوازم التحریر و توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند پرداخت کنند.

انتهای پیام/

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا