سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: به پیشنهاد شهرداری گنبد کاووس برای ایجاد مناطق جهت خدمات رسانی گسترده تر به شهروندان و انجام مطالعات لازم توسط مشاور طرح ، موضوع توسط دفتر فنی و دفتر امور شهری استانداری بررسی و پس از تصویب ، به وزارت کشور منعکس گردید.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محسن حسینی اظهار کرد: با پیگیری های استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، وزارت کشور شهر به استناد ماده ۵۲ قانون شهرداری‌ها و دستورالعمل محله بندی و منطقه بندی شهرها، با ایجاد ۲ منطقه، ۴ ناحیه و ۴۸ محله در شهر گنبد کاووس موافقت کرد و اطلس تقسیمات شهری مربوطه به استان ارسال شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: شهرداری موظف است ظرف سه ماه، ساختار سازمانی شهرداری را بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها تهیه و برای تصویب به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کند.

وی گفت: مجوز صادره از سوی وزارت کشور یک سال اعتبار دارد و در صورت عدم انجام به موقع مراحل، پس از آن تغییر در تشکیلات شهرداری مستلزم بررسی و تصویب مجدد است که دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در مدت زمان مقرر، پیگیری لازم را در جهت انجام مراحل از طریق شهرداری گنبد کاووس و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا