معاون وزیر کشور در بازدید از شهرک صنعتی گنبد کاووس از ایجاد هزار فرصت شغلی با حمایت از کارگاه های راکد و نیمه فعال استان که به چرخه بازگشتند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا : محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ منطقه‌ای وزیر کشور با حضور در گلستان ضمن افتتاح طرح توسعه‌ای کارخانه گروه صنعتی مبتکران شهرکت صنعتی گنبد کاووس اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ تاکنون یک هزار ۷۷۳ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال کهبیش از ۱۰ کارگر داشته به چرخه اقتصادی کشور بازگشته است.

وی افزود: گلستان با حمایت و پیگیری استاندار و تیم اقتصادی پویا این استان تاکنون توانسته است ۱۵۰ واحد تولیدی را مجددا فعال کند.

معاون وزیرکشور تصریح کرد: یکی از مهمترین مزایای فعالی واحد های تولیدی افزایش نشاط اقتصادی درجامعه است.

کوشش تبار ادامه داد: طبق دستور رئیس جمهور تمامی واحدهای راکد و نیمه راکد در اسرع وقت باید به چرخه تولید برگردند و اولویت آن با اشتغال زایی بیش از ۱۰ نفر می‌باشد

وی با اشاره به حمایت از کارگاه های تولیدی با ارائه تسهیلات اظهار داشت: دولت سیزدهم با ارائه تسهیلاتی نظیر تبصره ۱۸ علاوه بر حمایت از چرخه اقتصادی کشور به افزایش اشتغال منجر میشود.

معاون اقتصادی وزیر خاطرنشان کرد: از جمله مزایای این طرح‌ها و بازگشت بنگاه‌های اقتصادی به چرخه تولید با توجه به صادرات احیای تولید و اشتغال کارگران کشور است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا