رئیس هیئت انجمن های ورزش‌های رزمی استان گلستان از برگزاری تورنمنت بین المللی سبک توان به میزبانی گلستان در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی گلستان رسا از گرگان؛ رضا منوچهری در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقات بین المللی رشته توان با حضور شش کشور
در تاریخ هجدهم و نوزدهم مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهر گرگان برگزار می‌شود و امیدواریم با کمک همه دستگاه ها و استفاده از ظرفیت های استان رویداد خوبی در سطح استان برگزار شود.

رئیس هیئت انجمن های ورزش‌های رزمی استان گلستان افزود: در این مسابقات دو تیم از کشور ایران با ۲۰ ورزشکار در اوزان و رده های سنی مختلف در بخش مبارزه حضور دارند و از گلستان هم حدود ۱۲ نفر در هنرهای فردی در این رقابت ها شرکت می کنند.

وی گفت: براساس پیش بینی های انجام شده در این مسابقات ۱۵۰ بازیکن شامل ۶۰ بازیکن خارجی و ۹۰  بازیکن ایرانی  شرکت دارند.

منوچهری ادامه داد: در هفدهم مرداد ماه اقدامات اولیه مسابقه از قبیل چک وزن، تحویل مدارک و غیره انجام خواهد شد و در روز هجدهم مرداد بصورت کامل مسابقات آغاز و در روز نوزدهم فینال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره قبلی گفت:  از قول‌های بنده در دوره اول مسئولیت، برگزاری تورنمنت بین المللی و فراهم نمودن سالن تخصصی بود که در دور دوم مسئولیت بنده این موضوعات محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: تورنمنت بین المللی در همین ماه در حال برگزاری است و سالن تخصصی فراهم شده، که در این سالن حدود ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی مستقر است.

وی تصریح کرد: احتمالا  تورنمنت بین المللی یک دوره دیگر هم برگزار می شود یا اینکه یکی از رقابت های کیک  بوکسینگ کشور به عنوان قهرمان قهرمانان در گرگان برگزار می شود.

رئیس هیئت انجمن های ورزش‌های رزمی استان گلستان در پایان گفت: تورنمنت بین المللی سبک توان در سالن شهید گرزین شرکت گاز برگزار می شود و بدنبال این هستیم که مسابقات قهرمان قهرمانان در فضای باز ناهارخوران اجرا شود و احتمالا تاریخ آن اواخر سال‌جاری است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا