مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: به منظور تجدید بیعت اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن وعترت گلستان، سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا  از گرگان؛ الهام متین عصر دوشنبه ۷ خرداد در سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» که در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی در خدمت صادقانه به مردم پیشگام بود و ثابت کرد که بزرگ ترین عمل صالح، خدمت صادقانه به مردم برای رضایت خداوند است و اگر همه ما این مسیر را سرمشق خود قرار دهیم و عاقبت بخیر خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: سوگواره فرهنگی و هنری و ادای احترام جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن عترت به منظور تجدید بیعت با زبان اثرگذار هنر با شهدای خدمت به خصوص شهید آیت الله رئیسی برگزار شده است.

وی گفت: شهید رئیسی خدمت صادقانه و بی منت به مردم را عطیه الهی و یکی از عوامل تحقق وحدت و جلوگیری از تفرقه می دانست که جلوه پر نور و جلا را در دولت مردمی سیزدهم متبلور کرد و باور داشت هیچ مفهومی در مفاهیم دینی بعد از گستردگی مفهوم عدالت‌ نبود و عدالت در تمام شمول از جمله فرهنگ باید لبریز شود.

متین با بیان اینکه نوشیدن شربت وصال و پوشیدن لباس شهادت شهادت، پاداش یک‌عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است، گفت: این رحمت شامل کسانی می‌شود که مصداق آیه شریفه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا، هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان گفت: در پرونده خود بارها می نویسم، در دولتی خدمتگزاری کردم که رئیس جمهور آن شهید شد و به آن افتخار میکنم.

گفتنی است؛ این سوگواره با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، جمعی از مدیران و مسئولان استانی و اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن برگزار شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا