مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از افتتاح پنج هزار و هفتصدمین واحد نوسازی شده روستایی در شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ با حضور زنگانه استاندار گلستان پنج هزار و هفتصدمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده با کمک تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای شهید بهشتی شهرستان کلاله افتتاح و به بهره برداری رسید.

داود خسروی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اولویتهای دولت سیزدهم رفع دغدغه مردم در بخش مسکن است، ساخت سالانه ۷ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان هدف‌گذاری و تامین اعتبار شده است.

خسروی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن، در ۳۳ ماه دولت سیزدهم، ۲۵ هزار پروانه ساختمانی در استان گلستان صادر شده، ۱۹ هزار و ۶۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی به بانکها معرفی شده اند، ۱۶ هزار و ۴۰۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانکها شده اند، عملیات ساختمانی ۱۵ هزار و ۶۰۰ واحد شروع شده، بیش از ۱۲ هزار واحد اجرای سقف و ۱۰ هزار واحد هم دیوار چینی انجام شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان در پایان گفت: در شهرستان کلاله در دولت سیزدهم برای ساخت دو هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی روستایی ۴۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده، که یک هزار و ۳۰۰ واحد شروع به ساخت شده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا