رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بهره برداری ۱۳ پروژه حوزه بهداشت و درمان با اعتبار یک هزار و ۱۷۰ هزار میلیارد ریال طی هفته دولت در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سعید گلفیروزی چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی در هفته دولت ۱۳ پروژه بهداشت و درمان با یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در استان گلستان به بهره برداری می‌ رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت و دو خانه بهداشت در مناطق مرزی، راه‌اندازی بخش همودیالیز بندرگز و مرکز غربالگری سرطان بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، راه اندازی بخش اعصاب و روان زیر ۱۸ سال گنبدکاووس از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی عنوان کرد: آغاز به کار جراحی قلب باز در گرگان و گنبدکاووس، فعال شدن دستگاه آندوسونوگرافی بیمارستان صیاد شیرازی، راه‌اندازی مرکز نازایی سطح ۲ گرگان و گنبدکاووس، راه‌اندازی توموتراپی گرگان، راه‌اندازی مرکز سطح سه در بیمارستان صیاد شیرازی از دیگر اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان طی سه سال اخیر است.

وی ادامه داد: در راستای رضایتمندی پزشکان ۱۷ باب زیست پزشک در استان راه اندازی شده است.

گلفیروزی با بیان اینکه طی سه سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال در حوزه سلامت هزینه شده، بیان کرد: هزار میلیارد ریال این هزینه توسط خیرین اهدا شده است.

وی با اشاره به اولویت پیشگیری بر درمان بیان کرد: در سه سال گذشته بهره برداری از چندین مراکز جامع سلامت در دستور کار قرار گرفت و یکی از بزرگترین مراکز جامع سلامت کشور به مساحت دو هزار و ۸۰۰ متر مربع در هفته طبقه همزمان با هفته دولت در گرگان افتتاح می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: طی سه سال گذشته برای تعمیر و بهسازی آمبولانس‌های استان گلستان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و آمبولانس‌های جدید به زودی وارد گلستان می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا