مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: بیش از ۱۷ هزار گلستانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این تعداد بیمه شده نشان دهنده جهش اشتغال است‌.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ قربان زنگانه سه شنبه ۳۰ مرداد ماه در سومین قرار گاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت۱۴۰۳ اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه بیمه تامین اجتماعی از سال گذشته تا کنون رخ داده که طی آن بیش از ۱۷ هزار نفر در گلستان بیمه شدند که نشان دهنده جهش اشتغال است‌.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان افزود: با توجه به شعار جهش تولید و مشارکت مردم در ستاد کارگروه رفع موانع بیش از ۱۳ مصوبه در حوزه تامین وجود داشت که به مرحله اجرایی رسید و از تعطیلی خیلی از کارگاه ها جلوگیری شد.

وی گفت:در هفته دولت دو پروژه بیمه‌ای افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه درمانی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در گلستان بیش از هشت میلیارد تومان به یک هزار و ۲۰۰ خانوار بابت جوانی جمعیت، هزینه ازدواج، کمک بارداری پرداخت شده است.

زنگانه تصریح کرد: در گلستان بیش از ۷۹ هزار بازنشسته تامین اجتماعی وجود دارد که از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان مستمری ماهیانه پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: در سال ۱۴۰۳ ماهانه دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای و درمان به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گلستان خدمات ارائه می شود‌.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا