رئیس کل دادگستری استان گلستان از ترخیص ۳۱ هزار تُن نهاده های دامی از خوزستان به گلستان با حذف تشریفات اداری اضافی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛حیدر آسیابی اظهارکرد: رسوب کالا‌ها در بنادر و گمرکات به یکی از معضلات کشور در سال‌های اخیر تبدیل شده است که به واسطه آن میلیون‌ها تن کالا فساد از چرخه مصرف خارج می‌شود.

وی با اشاره به تعیین تکلیف نهاده‌های دامی کشف شده در استان همدان یادآور شد: پس از اطلاع از انبار نهاده‌های دامی در استان همدان،با دستور رئیس قوه قضاییه بخشی از این نهاده‌ها به استان گلستان اختصاص یافت و تاکید شد اقدامات لازم برای انتقال و مصرف آن‌ها در بخش دام و طیور انجام شود.

وی افزود: بلافاصله پس از دستور رئیس قوه قضاییه جلسه‌ای با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی و معاونت امور دام استان در دادگستری تشکیل و با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان همدان مقرر شد روند انتقال ذرت‌ها به استان گلستان تسریع و همکاری‌های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در حال حاضر حدود نیمی از نهاده‌های تخصیصی به استان گلستان انتقال یافته و در اختیار شرکت چیکا که ۲۶ درصد تخم مرغ کشور را تولید می‌کند و بزرگترین تولیدکننده تخم مرغ کشور محسوب می‌شود، قرار گرفته است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا