قائم مقام شهردار گرگان از تشکیل نخستین شورای امور اداری و رفاهی در این شهر خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ به دستور « مجید میرزاحسینی» قائم مقام شهردار و معاون توسعه و مدیریت شهرداری گرگان، برای نخستین بار شورای امور اداری و رفاهی در شهرداری تشکیل شد.

میرزاحسینی ضمن تاکید بر تحقق عدالت سازمانی و رعایت نظم و انضباط اداری کارکنان، افزود: ارتقای بهره وری و بهبود عملکرد در حوزه اداری و منابع انسانی، مستلزم ظرفیت شناسی دقیق و بهره گیری صحیح از توانمندی و ظرفیت کارکنان است.

وی گفت: در همین راستا با تشکیل شورای امور اداری و رفاهی، ضمن شناسایی ظرفیت‌ها و ارائه نظام پیشنهادات در حوزه منابع انسانی، سیستم راهبری و هدایت نیروی انسانی مدنظر قرار خواهد گرفت.

میرزا حسینی ادامه داد: از سوی دیگر تقویت و ارتقای خدمات رفاهی در بخش های مختلف آموزشی، تفریحی و رفاهی با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان به عنوان یکی از اولویت های اصلی توسعه منابع انسانی و رفاه شهرداری گرگان پیگیری می‌شود.

گفتنی است؛ شورای امور اداری و رفاهی ماهانه یکبار با حضور قائم مقام شهردار، رئیس اداره توسعه منابع انسانی، کارشناسان و مدیران امور اداری مناطق، سازمان ها و معاونت ها در سالن اندیشه شهرداری گرگان به ریاست معاون توسعه و مدیریت منابع برگزار می شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا