مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از افتتاح ۴۵ پروژه ورزشی با ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ قاسم برزمینی چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در هفته دولت امسال شش پروژه افتتاح و سه پروژه آغاز عملیات اجرایی با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان اعتبار خواهیم داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: در سفر اول رئیس جمهور شهید ۲۱۸ میلیارد تومان و در سفر دوم ۲۷۷ میلیارد تومان مصوبه داشتیم.

وی با اشاره به قهرمانان گلستانی در مسابقات آسیایی و پارآسیایی بیان کرد: سال گذشته ۲۹ گلستانی در رشته های مختلف ورزشی ۱۹ مدال ارزشمند کسب کردند بطوری که از نظر تعداد ورزشکاران کسب کننده مدال، جزو چهار استان برتر محسوب می‌شویم.

وی ادامه داد: در شهریور ماه سالجاری از ۱۱۰ ورزشکار که طی هشت ماه اخیر در مسابقات المپیک، جهانی و فراملی برای کشور مقام کسب کردند تجلیل به عمل می آید.

برزمینی گفت: طبق مصوبه دولت ورزشکارانی که در مسابقات جهانی مقام اول تا سوم را کسب کنند بدون آزمون جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند و تا کنون ۲۵ ورزشکار مدال آور جذب شدند و ۴ ورزشکار دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان‌کرد: در دولت سیزدهم از ۱۱۰ پروژه نیمه تمام، ۴۵ پروژه با ۳۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی گفت: افتخار حضور مهدی الفتی به عنوان ژیمناستیک کار تاریخ ساز گلستانی و پرچم دار المپیک پاریس را داشتیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در پایان با اشاره به دو پروژه هتل ورزش و استادیوم کریم آباد گرگان گفت: طبق برنامه وزارت کشور هتل ورزش و استادیوم کریم آباد در قالب ماده ۲۷ در حال واگذاری است.

انتهای پیام/

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا