مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه ۱۲۲ از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۴ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ به ثبت رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۲۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از ۱۹ هزار و ۹۵۲ مورد در سایر بخش‌های خدمات آب و فاضلاب و ۳۹۳ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

وی گفت: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۸ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته‌اند و تعداد ۲۰ هزار و ۳۲ مورد حادثه در شهر و روستا‌های گرگان و ۵ هزار و ۲۶ حادثه در شهر و روستا‌های گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۲.۲ درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

رحیمی بیان کرد: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

وی در مورد حوادث در بخش فاضلاب گفت: شهر‌های استان با ۳۹۳ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است.

رحیمی گفت: سامانه crm به سامانه Gis شرکت متصل گردیده است که این باعث افزایش سرعت رفع اتفاقات، بررسی تراکم حوادث آب و فاضلاب، اطلاع رسانی دقیق به مشترکین منطقه خاص و آمادگی برای عکس العمل سریع در حوادث غیرمترقبه می‌گردد.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : گلستان رسا