معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ثبت ۱۱ هزار و ۸۵۰ پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهار سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ احمد سالاری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ در سامانه  تلفنی ۱۳۷ تعداد ۹ هزار و ۷۰۸ پیام ثبت شد که از این تعداد هفت هزار و ۱۵۰ رسیدگی و به نتیجه رسید.

وی افزود: در سه ماه سال ۱۴۰۲ نیز تعداد ۲ هزار و ۱۴۲ پیام در این سامانه ثبت شده که به یک هزار و ۷۲۵ پیام رسیدگی شد که با توجه به خروجی آمار، ۸۰ درصد پیام ها به سرانجام رسیده و ۲۰ درصد از پیام های ثبت شده در حال اقدام است.

سالاری ادامه داد: آمارها نشان می دهد که بیشترین پیام های دریافتی و ثبت شده مربوط به نگهداشت شهر با ۵۰ درصد، همچنین ۱۰ درصد به موضوعات عمرانی و زیربنایی، ۸ درصد به فضای سبز، ۱۵ درصد به حوزه سد معبر و کمتر از یک درصد از آمار هم به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ترافیکی بوده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۵ درصد پیام ها را موضوعات اجتماعی مانند جلوگیری از تکدیگری به خود اختصاص داده و تعدادی از پیامها متفرقه و نامربوط به حوزه مدیریت شهری است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان به افزایش کمی آمار در سامانه ۱۳۷ نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: این افزایش آماری از بیشتر شدن اعتماد شهروندان و امید داشتن به پیگیری درخواست های آنان در مجموعه مدیریت شهری نشان دارد که مسئولیت ما را بیشتر کرده است، لذا متعهدیم با تلاش بیشتر رضایت همشهریان خود را افزایش دهیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا