رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت :علت حادثه حریق یک خودرو ۲۰۶ که در پارکینگ مجتمع مسکونی پارک شده بود و هشت نفر از شهروندان که بدلیل استنشاق دود و استرس دچار مصدومیت شده بودند جهت بررسی پزشکی تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ موسی الرضا صفری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اظهار داشت : طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ در حدود ساعت ۲۰:۴۸ گزارش حریق منزل مسکونی ومحبوس شدن ساکنین در منزل اعلام شدو بلافاصله  سه تیم مجهز اطفا حریق از ایستگاه های شماره یک ، دو و سه به محل حادثه در قدس هشتم اعزام شدند .

وی افزود: علت حادثه حریق یک خودرو ۲۰۶ که در پارکینگ مجتمع مسکونی پارک شده بود و بدلیل نشت بنزین حریق گسترش و حرارت و دود از طریق راه پله به تمامی قسمتهای ساختمان سرایت کرده بود.

صفری در ادامه بیان کرد: بلافاصله با حضور تیمهای عملیاتی در محل حادثه اقدام به عملیات اطفا حریق و همزمان جستجو و نجات شهروندان نمودند و پس از موفقیت در اطفا حریق خودرو مذکور را به بیرون از ساختمان آورده و ساکنین مجتمع که در میان دود محبوس شده بودند نجات یافتند.

صفری گفت :هشت نفر از شهروندان که بدلیل استنشاق دود و استرس دچار مصدومیت شده بودند جهت بررسی پزشکی تحویل عوامل اورژانس شدند که هفت نفر بصورت سرپایی درمان و تنها یک نفر به بیمارستان منتقل گردید .

صفری در ادامه از شهروندان درخواست نمود : حتما در پارکینگ ها و طبقات مجتمع های مسکونی خاموش کننده های دستی مناسب نصب کرده و طرز کار با آنها را آموزش ببینید و جهت افزایش ایمنی در برابر حریق در ورودی راه پله ها دودبند نصب گردد .

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا