دو هنرمند گرگانی و گلستانی در صدر برگزیدگان هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی قرار گرفتند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ پنج شنبه هفتمین دوره از جشنواره ملی فرهنگی و هنری اشکواره حسینی با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمع دیگری از مسئولان و هنرمندان ملی و استانی و با معرفی برگزیدگان برتر در شش بخش رسانه، شعر کودک، داستان کوتاه، پوستر و عکس، نمایش، نوجوان در دانشگاه شمال شهرستان آمل به کار خود پایان داد.

در هفتمین دوره اشکواره ملی، دو هزار و ۱۰۰ فعال در عرصه فرهنگ و هنر از استان‌های مختلف ایران و همچنین از کشورهای عراق، کویت و بحرین با بیش از شش هزار و ۷۰۰ اثردر بخش های این رویداد، شرکت کرده بودند.

در آیین اختتامیه و با رای هیات داوران در بخش شعر، رتبه اول به علی اکبر آغاسیان از شهرستان گرگان رسید و تندیس جشنواره و هدیه اشکواره هفتم را از آن خود کرد.

همچنین در بخش رسانه، سید حسن حسینی نژاد، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان گلستان، در بخش مصاحبه رتبه نخست را  کسب کرد و به وی  لوح تقدیر، تندیس اشکواره و هدیه اهدا شد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم برای اولین بار کتاب آثار دوره‌های پنجم و ششم اشکواره رونمایی شد و از مادران قهرمان شهید روح‌الله سلطانی و محمدهادی ساروی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا