مدیر عامل شرکت دامون پوز گفت: رسالت اصلی من تولید کارتخوان ملی( ایرانی) با هدف اشتغال زایی برای جوانان گلستانی است که برای این کار حدود ۱۰۰ میلیارد اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ محمد مقیسه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت دامون پز چهارشنبه ششم تیرماه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: شرکت دامون پز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده بطوری که طی سه ماهه اخیر شرکت دانش بنیان شناخته شده و درصد هستیم این صنعت را تا جایی توسعه و ارتقا دهیم که به تولید کارتخوان ملی دست یابیم.

مدیر عامل شرکت دامون پوز افزود: اولین شرکتی هستیم که چهار نمایندگی دولتی را بصورت همزمان داریم.

وی گفت:هدف اصلی من در صنعت کارتخوان، تولید کارتخوان و ورود تکنولوژی آن به داخل کشور است که طی آن وابستگی به کشور چین قطع و با کاهش خروج ارز همراه خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر در سه فاز تولید قاب، برد و قطعات smd  فعالیت داریم که تولید قاب کارتخوان و عملیات مونتاژ کارتخوان در گرگان و علی آباد انجام می‌شود، بطوری که ماهانه ۱۵۰ عدد کارتخوان مونتاژ می شود.

مقیسه خاطر نشان کرد: نیاز گلستان به دستگاه کارت خوان یک دهم نیاز کشور، معادل ۵ تا ۱۰ هزار دستگاه است و شرکت دامون پوز حدود ۵۰ هزار پذیرنده فعال در شبکه دارد.

وی تصریح کرد: این پتانسیل را دارم که ماهانه ۱۲۰ الی ۱۵۰ هزار کارتخوان را در کشور تامین و تولید کنم و بعد از آن به سمت تولید بردهای الکترونیک خواهم رفت.

وی با اشاره به برندهای موجود کارتخوان ها در کشور گفت: اکثر کارتخوان ها چینی و خارجی هستند و هدف من تولید اولین کارتخوان ایرانی با برند دامون پوز است.

این جوان گلستانی با اشاره به واگذاری کارتخوان ها بصورت امانی، بیان کرد: با ورود دامون پز به این حوزه، افراد متقاضی با دریافت دستگاه از شرکت دامون، مالک آن می شوند و می‌توانند بدون محدودیت در سراسر کشور استفاده کنند.

وی یادآور شد: به افراد با تراکنش بالا بصورت رایگان کارتخوان و خدمات آن اعطا می شود.

وی افزود: در حال حاضر هشت مدل کارتخوان در شرکت دامون پز موجود می باشد که یک مورد آن استوک و ۲G و هفت مورد دیگر آکبند ۴G و ۵G است.

وی خاطر نشان کرد: تا قبل از ورود دامون پز به استان گلستان، همه دستگاه‌های برای تعمیر به تهران یا اصفهان یا مشهد ارسال می‌شد، اما در حال حاضر دیگر نیازی به ارسال نیست زیرا دامون پوز همه تکنیسین ها و قطعات و نرم افزار ها را تامین کرده و هیچ وابستگی به استانهای دیگر ندارد.

مقیسه با تاکید براینکه مردم به هیچ وجه از افراد بازاری و غیر متخصص کارتخوان خریداری نکنند، گفت: این افراد امکان پشتیبانی و خدمات دهی ندارند و برای خرید کارتخوان از طریق ورود به سایت دامون پوز http://Damonpos.com، مراجعه حضوری و پیج اینستاگرامی اقدام کنند.

وی همچنین اضافه کرد: قیمت کارتخوان های دامون پز از دو میلیون ۴۰۰ آغاز و تا قیمت هفت میلیون ۸۵۰ تومان ادامه دارد و تفاوت دستگاههای کارتخوان از نظر دو سیمکارته بودن، نسل اینترنت، برنامه نویسی و سرعت عملکرد است که آنها را از یکدیگر متمایز کرده و باعث وجود قیمت های متفاوت شده است.

وی گفت: تمام کارتخوان هایی که افراد از جای نامعتبر خریداری کردند را پشتیبانی می کنیم.

وی بیان کرد: رسالت اصلی من تولید کارتخوان ملی( ایرانی) با هدف اشتغال زایی برای جوانان گلستانی است که برای این کار حدود ۱۰۰ میلیارد اعتبار نیاز است.

مدیر عامل شرکت دامون پوز یادآور شد: اگر تراکنش کارتخوان بالا باشد، رول، کیف، پایه پوز، شارژر اهدا و تعمیرات کاملا رایگان انجام می‌ شود و هرچه امتیاز تراکنش بالاتر رود خدمات دهی ما بیشتر می‌شود و به غیر از خدمات هدایای نفیس دیگری هم اعطا می‌شود.

وی تاکید کرد: تنها دغدغه من واردات این دستگاه به کشور است که البته بعد از تولید نهایی کارتخوان ملی، جلوی واردات آن مطمئنا از طرف دولت گرفته خواهد شد.

وی گفت: دستگاه پوز صنعت بزرگی است که پرداخت الکترونیک کشور را بر عهده دارد و در حال رشد و توسعه است.

مقیسه بیان کرد: هدف ما این است، که محصول جهانی شود و در آینده ای نزدیک به کشور عراق صادر شود.

مدیر عامل شرکت دامون پوز در پایان گفت: کارتخوان ها به هیچ عنوان نباید در خارج از کشور استفاده شود زیرا خلاف محسوب می شود و به ازای هر یک تراکنش ده میلیون جریمه به حساب شرکت نوشته خواهد

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا