استاندار گلستان گفت: رسانه ها نقش موثری در راستای توسعه گلستان دارند و طی مدت خدمت شاهد آن بودم.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان: علی محمد زنگانه شنبه دوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی مدت خدمت در گلستان شاهد ایفای نقش اصحاب رسانه در راستای خدمت و توسعه استان هستم.

استاندار گلستان افزود: حمایت از رسانه همواره مورد توجه قرار گرفته، مخصوصا حمایت معنوی، که در این راستا اعلام شد که هیچ مدیری در برابر انتقاد و پیشنهاد رسانه ها حق ناراحت شدن را ندارد و هرگونه شکایت و طرح دعوی باید با مشورت و اجازه وی باشد.

وی گفت: بی حرمتی به اصحاب رسانه کار مناسبی نیست و باید حرمت ها حفظ شود تا رسانه ها بتوانند در عرصه انتخابات حضور فعال داشته باشند و همچنین در عرصه انتخابات کارت خبرنگاری جهت پوشش انتخابات صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با هدف حمایت از رسانه ها پیگیری برخی مطالبات، پرداخت بیش از ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حوزه آگهی، پرداخت بیش از ۱۰۰ مورد تسهیلات کم بهره با مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به اصحاب رسانه صورت گرفت همچنین حمایت های ویژه ای هم از طرف صندوق اعتباری هنر در نظر گرفته شده است.

زنگانه در ادامه بیان کرد: مشارکت مردم کشور در انتخابات قابل مقایسه با جهان نیست و همواره حضور پرشور مردم پایبندی آنها به نظام جمهوری اسلامی را به همگان ثابت کرده است بطوری که در انتخابات گذشته گلستان سومین استان در نرخ مشارکت کشور بوده و تمامی شعب انتخابیه پیشین، ۱۰۰ درصد از ابتدای زمان رأی گیری آماده بوده اند.

استاندار گلستان گفت: رئیس جمهور باید فعال، کارآمد، آگاه و معتقد به نظام مثل شهید رئیسی باشد.

وی با اشاره به رعایت اخلاق و قانون در انتخابات پیش رو تاکید کرد: ستاد نامزدهای انتخاباتی موظف به رعایت حرمت ها باشند و امیدواریم صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه باشد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی جامعه تصریح کرد: رسانه ها به عنوان نخبگان جامعه، پیشران انتخابات هستند و می توانند انتخابات پرشو با مشارکت بالا را رقم بزنند.

زنگانه با توجه بر اینکه دولت سیزدهم عدم سوء گیری مدیران در انتخابات را مد نظر قرار داده، گفت: مجریان انتخابات حق دخالت بر علیه هیچ نامزدی را ندارند.

وی گفت: در انتخابات پیش رو یک هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار اخذ رای دایر است که آرای مردم را جمع آوری کند.

استاندار گلستان در پایان گفت: مهمترین مطالبه بنده به عنوان شهروند و خدمت گزار مردم از رییس‌جمهور چهاردهم این است که بسیاری از بستر سازی ها در گلستان که طی ۳۳ ماه گذشته صورت گرفته را ادامه کار خود دهد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا