یادداشت از عبدالرسول جوادی بالاجاده

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ حادثه ای غمبار و اندوهناک در جهان اسلام که از سوی رژیم صهیونیستی و غاصب و کودک کش اسرائیل و با پشتیبانی آمریکای جهانخوار که منجر به شهادت و ترور شهید مقاومت و قدس  حاج اسماعیل هنیه و همراه شهید شده است ،فرصت تازه ای برای تقویت و ادامه مسیر مقاومت در جهان اسلام ایجاد کرد .

مهمترین ثمره و دستاورد شهادت شهدای مقاومت و قدس چون حاج اسماعیل هنیه، تاثیرگذاری موثر آن در آزادسازی فلسطین و قدس شریف خواهد بود.

اگر چه شهادت شهدای قدس و مقاومت چون شهید هنیه و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی داغی بزرگ و ثلمه ای برای جهان اسلام و جبهه مقاومت خواهد بود لیکن ثمره این شهادتها وحدت امت اسلامی  می باشد.

شهید هنیه با خون خود و امت اسلامی با همدردی و حضوری باشکوه در تشیع جنازه شهدا ثابت کردند که همچنان پرچم مقاومت،اسلام ،جهاد تا آزادی فلسطین  قدس شریف بر افراشته خواهد ماند.

آمریکا و اسرائیل بدانند و دانسته باشند که دوران بزن در رویی تمام شد و پیامد این حرکت سیلی سخت و پاسخی کوبنده چون وعده الصادق و…ماندگار در تاریخ خواهد شد .

اگر دشمنان اسلام فکر کردند با شهادت شهدای مقاومت و قدس موجب آسیب به جریان مقاومت می‌شوند سخت در اشتباه هستند زیرا که این شهادتها موجب بیداری،انسجام و وحدت همه جریان‌های آزادی خواه جهان اسلام خواهد شد و به یقین موجب تحکیم و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد .

اسرائیل اگر راه جنگ را آشنا باشد کودک کشی و بمباران به مناطق مسکونی و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع در غزه و فلسطین را با اوج وحشیگیری را دنبال نمی‌کند.

 

جهان اسلام ،جبهه مقاومت منسجم تر و متحدتر از همیشه با سلاح وحدت پاسخ این بی حرمتی به مهمان شهید را خواهند داد و خونخواهی خواهند کرد.

 

دشمنان با این اقدام وحشیگرانه و مذبوحانه خود در این دوره خاص از تاریخ ایران عزیز که آیین تحلیف و استقرار دولت چهاردهم در صدد ایجاد ناامنی و دلنگرانی امنیتی بر آمدند تا بیخیال خام خودشان خدشه ای وارد سازند این را بدانند که کور خواندن ملت بزرگ ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی حوادثی و جنایات بزرگتری از دشمنان چون حوادث هفتم تیر،شهادت سردار سلیمانی، شهدای هسته ای و….را تجربه کردند و هر بار منسجم تر و با وحدت همه اقوام و جریان‌ها با بصیرت و با اتکا به پشتوانه رهبری فرزانه انقلاب از آن عبور کردند و در مقابل آن سنگرهای مقاومت خود را مستحکم‌تر از گذشته کردند.

اسرائیل و آمریکا بدانند این شهادتها ملت اسلام را بیدارتر و منسجم‌تر در برابر دشمنان اسلام می‌کند و صفوف وحدت آن طولانی تر خواهد بود.

و این را هم بداند پاسخ این وحشیگری را سخت و کشنده دریافت خواهد کرد.

انتقام سخت پیام وحدت جهان اسلام خواهد بود که در آینده ای بسیار نزدیک پوزه استکبارو صهیونیست را به خاک مالیده خواهد شد.

  • منبع خبر : گلستان رسا