معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی که شهید رئیسی نمونه بارز و کاملی از آن بود، در دستور کار کمیسیون دانشجویی قرار دارد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سیدعلی مهاجر در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان اظهار کرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی که شهید رئیسی نمونه بارز و کاملی از آن بود در دستور کار کمیسیون دانشجویی قرار دارد، زیرا رسانه‌های دشمنان و معاندان برای عوض کردن جای شهید و جلاد، دست به‌کار شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان افزود: شهید رئیسی مظهر شعارها و گفتمان انقلاب اسلامی بود و نشان داد که این گفتمان هم‌چنان کارآمد و راه گشا است.

وی گفت: خداباوری و شجاعت از ویژگی‌های شهید جمهور رئیسی بود که باعث شد در نیویورک در قلب دشمن قرآن به‌ دست بگیرد و گفتمان انقلاب اسلامی را بیان و خون شهید مظلوم سلیمانی را مطالبه کرد.

مهاجر در ادامه بیلن کرد: نگاه متعالی شهید آیت‌الله رئیسی در خدمت‌گزاری به مردم و تبعیت و ادب وی نسبت به ولایت فقیه الگویی برای همه مسئولان است.

وی تصریح کرد: مفتخریم دکتر زنگانه همان مشی رئیس‌جمهور شهید را در گلستان اجرایی نموده و گره‌های چندین ساله را با وحدت و هم‌دلی باز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از این شهید گران‌قدر تبیین شخصیت والا و سیره عملی او وظیفه ماست، لذا مراسماتی که برای شهدای خدمت گرفته می‌شود فرصتی ارزشمند است تا با تبیین شخصیت و مرام رئیس‌جمهور شهید، بستر انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در پایان گفت: آستانه انتخابات فضا و جو جامعه غبارآلود خواهد شد، نباید اجازه دهیم در این فضا گفتمان رئیس جمهور شهید که همان گفتمان انقلاب اسلامی است پوشیده شود.

انتهای پیام

الله رمضانپور

  • منبع خبر : گلستان رسا