استاندار گلستان گفت: شهید رئیسی الگوی جدیدی در خدمت به مردم ارائه کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی‌محمد زنگانه در مراسم دیدار مردمی با مردم شهر دوزین شهرستان مینودشت، اظهار کرد:  شهید رییسی الگوی جدیدی را در ارائه خدمت به مردم مطرح و اجرایی کرد

استاندار گلستان افزود: شهید رییسی، شخصیت یک معلم را داشت و یک شخص رئوف و مرد میدان خدمت بود.

وی گفت: شهید رییسی از اینجا به شما اعلام می‌کنیم پرچمی که تو برافراشته‌ای به زمین نخواهیم گذاشت و خدمت در راه مردم بنا بر فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت و تا جان بر بدن داریم سعی می‌کنیم به مردم خدمت کنیم.

زنگانه تاکید کرد: امروز خدمت شما مردم عزیز رسیدیم تا در میدان مسائل را ببینیم و مشکلات احتمالی را با دستورات میدانی حل کنیم.

وی اضافه کرد: برای مردمان غیوری که برادری خود را چند دهه به انقلاب اسلامی ثابت کردند آمده‌ایم تا خدمت گسترش پیدا کرده و مضاعف شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: ۲۵ درصد تسهیلات ارزان قیمت و اشتغالزا در استان گلستان به شهر دوزین اختصاص پیدا می‌کند که تمام تلاش دولت بر این است بتوانیم ضمن اجرای عدالت اقتصادی، توسعه متوازن را در تمام بخش‌ها در کل استان اجرایی کنیم.

گفتنی است این هفدهمین سفر شهری کاروان خدمت بوده و این سفرها بعد از سفر به شهرستان های استان آغاز و تا سفر به آخرین شهر استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

 

  • منبع خبر : گلستان رسا