مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از بهره برداری وب سرویس شاهکار از ۱۶ خرداد ماه سال جاری در وزارت جهاد کشاورزی خبرداد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید صمد ضیائی با اعلام این خبر اظهار کرد: وب سرویس شاهکار از ۱۶ خرداد ماه سال جاری در وزارت جهاد کشاورزی بهره برداری شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان افزود: این سرویس در راستای اجرای قوانین پولشویی، بررسی آنلاین عملکرد کارگزاران، پیشگیری از وقفه در خدمت رسانی به کشاورزان، پایش و کنترل صحت توزیع کارگزاران راه اندازی گردید.

وی گفت: مجوز صدور حواله الکترونیک سهمیه کودی کشاورزان صرفا پس از صحت سنجی و شناسائی مالکیت شماره همراه کشاورز بر اساس کدملی انجام خواهد شد.

ضیائی با بیان اینکه سیستم نظارت و پایش مواد کودی بر توزیع کود یارانه ای وجود دارد، بیان کرد: نظارت دقیق بر روی تمامی محموله ها از درب کارخانه یا کشتی تا زمان تحویل به کشاورزان به صورت دقیق انجام می گردد که پس از ثبت این اطلاعات در سامانه حمل و نقل و پایش مواد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پنجره واحد سامانه ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز قابل مشاهده است.

این مقام مسئول ازصدور ۱۲ هزار و۹۳ تن حواله الکترونیک در سه ماهه سال جاری خبر داد که بیش از ۱۱ هزار و۳۶۶ حواله تحویل کشاورز گردید.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بر این است که کود مورد نیاز کشاورزان به موقع تأمین و در اختیارشان قرار گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان در پایان گفت: وبه کشاورزان و بهره برداران تاکید می شود، در اسرع وقت باید نسبت به روز رسانی اطلاعات خود در سامانه پهنه بندی شامل تطیبق شماره همراه و کد ملی اقدام نمایند تا در زمان صدور حواله الکترونیکی توسط مراکز خدمات کشاورزی خللی در اجرای فرآیند ایجاد نشده و موجب نارضایتی کشاورزان عزیز و تضییع حقوق آنان نگردد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا