مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از غرق شدن مسافر سبزواری در آبشار شیرآباد شهر خان‌ببین خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ قاسم غریب آبادی پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ ضمن تأیید خبر جان باختن یک نفر در آبشار شیرآباد از توابع شهر خان‌ببین به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه عصر چهارشنبه ۱۴ شهریور، گزارش غرق شدن یک مرد ۴۷ ساله در آبشار شیرآباد از مرکز ۱۱۵ اورژانس به مرکز ۱۱۲ هلال‌احمر استان گلستان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه بلافاصله یک تیم پشتیبانی از پست موقت امدادونجات تابستانه دلند جهت تثبیت صحنه حادثه و پشتیبانی عملیات به محل حادثه اعزام شد، افزود: پیکر بی‌جان مغروق توسط عوامل آتش نشانی از آب بیرون کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال‌احمر فوتی را به پایین دست منتقل و پس از آن به عوامل انتظامی تحویل دادند، تصریح کرد: مرد غرق شده مسافری از شهر سبزوار استان خراسان رضوی بود که بر اثر شیرجه زدن در آبشار و شدت ضربه به سر جان خود را از دست داد.

غریب آبادی با بیان اینکه بار‌ها در خصوص خطرات شنا در آبشار‌ها، آب بندان‌ها و حتی دریا اطلاع‌رسانی شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از هموطنان که حداقل آشنایی با فنون شنا ندارند، بدون توجه به اینگونه هشدار‌ها، اقدام به شنا و آب تنی و انجام حرکات نامتعارف در اماکن طبیعی و غیرطبیعی از قبیل شیرجه می‌کنند که عواقب تلخی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا