رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: مسئولان به صراحت بیان می کنند که جرات و جسارت  از آنها سلب شده و جرات نمی کنند قانون را خم کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ امیر یوسفی در دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اظهار کرد: گاها بخش دولتی قصد کمک به بخش خصوصی را دارد اما نگران دستگاه های نظارتی است و مسئولان به صراحت بیان می کنند که جرات و جسارت  از آنها سلب شده و جرات نمی کنند قانون را خم کنند.
رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: در برخی موارد قانون را باید منعطف و راهکار پیدا کرد.

وی با بیان اینکه از دستگاه های نظارتی می خواهیم در حمایت از بخش خصوصی همراهی و کمک کنند، بیان کرد: افزایش تولید، مهار تورم و برطرف کردن مشکل مسکن از فرمایشات مقام معظم رهبری بوده که به آن تاکید دارند و همه این موارد باید در  جلسات مختلف بررسی و برای آن ها راهکار پیدا شود.

یوسفی گفت: خوشبختانه در این دوره مسئولیت کمیسیون های اتاق را افراد متخصص به عهده گرفتند بنابراین می توان به راحتی برای حل برخی مسائل در داخل استان راهکار های عملی ارائه کرد.
وی با بیان اینکه هدف ما احصا مشکلات استان است، تصریح کرد: معضلات را می توان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح، بررسی و حل کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا