فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: این شهرستان قطب کشاورزی و دامپروری بوده و کشاورزی از عوامل مهم امنیت غذایی و تامین رفاه کشور است که منجر به رونق اقتصادی و تضمین حیات بخش بازرگانی می‌شود.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ امان محمد باشقره در جلسه پیرامون تدابیر و تمهیدات لازم در فصل برداشت محصولات پائیزه با اشاره به اهمیت کشاورزی اظهار کرد: این شهرستان قطب کشاورزی و دامپروری بوده و کشاورزی از عوامل مهم امنیت غذایی و تامین رفاه کشور است که منجر به رونق اقتصادی و تضمین حیات بخش بازرگانی می‌شود.

فرماندار مراوه تپه بر بازگشایی به موقع کلیه مراکز خرید، تسریع در انتقال محصولات به مراکز خرید به سیلوهای شهرستان‌های دیگر جهت جلوگیری از هرگونه صفوف طولانی تأکید کردند.

باشقره همچنین خواستار رصد و نظارت مستمر کلیه ادارات مرتبط اعم از جهاد کشاورزی، غله، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و غیره شد.

وی بر نظارت و کنترل دقیق میزان افت، جهت جلوگیری از ضرر به کشاورزان و بازگشایی تمام وقت مراکز خرید جهت جلوگیری از صفوف طولانی تأکید کرد.

فرماندار مراوه تپه در پایان گفت: تمهیدات لازم جهت تأمین به موقع کامیون توسط شرکت‌های تعاونی حمل و نقل کالا و بار انجام گیرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا