نماینده هنر رزمی سبک توان در گلستان گفت: مسابقات بین المللی سبک توان به میزبانی گلستان ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه در شهر گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی گلستان رسا از گرگان؛ غدیر علا الدین در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد؛ هنر رزمی توان ترکیبی از رشته های رزمی می باشد که ۲۱ سال از پایه گذاری آن می گذرد.

نماینده هنر رزمی توان افزود: هدف این سبک گسترش هنر ایرانی، توسعه ورزش و پرورش نیروی بدنی، تقویت روحیه ی سالم در قالب هنر رزمی توان در سطح جهان و ایجاد انگیزه در میان افراد به منظور شکوفایی استعدادهای نهفته و ارتقاء هر چه بیشتر سطح توانایی جسمی و روحی بوده است.

وی گفت: هنر رزمی توان یک ورزش ایرانی که در سال دو هزار ایجاد گردیده و بنیانگذار آن استاد سید رهبر حسینی می باشد که هنر رزمی توان را در ابتدا با مرکزیت استان کرمانشاه شروع به فعالیت نمود و به تدریج در سراسر دنیا توسعه و گسترش داد.

وی ادامه داد: مدت سه سال در حال فعالیت در رشته ورزشی توان و دارای مدرک مربیگری، داوری درجه یک این رشته هستم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته در سبک های متعدد دیگری فعالیت داشته، بیان کرد: این رشته تنها ورزش ایرانیه مستقل در جهان است که بنیانگذار آن از ایران است.

علا الدین خاطر نشان کرد: مسابقات بین المللی سبک توان به میزبانی گلستان ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه در شهر گرگان برگزار می‌شود.

نماینده هنر رزمی سبک توان در گلستان در پایان گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه از کشورهای ترکمنستان، پاکستان، ترکیه، عراق، افغانستان، هند، نپال، گرجستان و کلمبیا هستند و امیدوارم که بتوانیم بهترین دوره را در این مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا