نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جمعی از نمایندگان سمن های گفت: یکی از مشکلات اصلی کشور سیستم مدیریتی نادرست است که باید اصلاح شود تا همه مسائل بصورت مطلوب انجام شود.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ رمضانعلی سنگدوینی چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ در نشست با تشکل های مردم نهاد استان گلستان اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور سیستم مدیریتی نادرست است که باید اصلاح شود تا همه مسائل بصورت مطلوب انجام شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نماینده مردم سعی دارم که مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و به نحو احسن حل کنم.

وی گفت: طی چهار سال فعالیت، خیلی ها سنگ پرانی کردند تا در کار ما خلل وارد کنند و صدای ما خاموش شود، اما به هدف و راه خود ادامه دادیم.

وی به افتتاح پروژه های شهری اشاره کرد و بیان کرد: بعنوان یک نماینده در افتتاح پروژهای شهری به شهردار و فرماندار اعلام کردم، آیا شهر گرگان زنده است.

سنگدوینی تصریح کرد: مطالبه گری در صورت جواب می دهد که منافع شخصی بدنبال نداشته باشد در غیر اینصورت شما مورد بازخواست قرار خواهید گرفت.

وی اضافه کرد: اگر شما از هر مدیری مطالبه گری دارید، من آن مدیر را برای پاسخگویی به شما در جاسه حاضر خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات شهر گرگان بسیار است وجای بسی تاسف که مدیران ما قادر به حل مشکلات نیستند و هر روز هم به این مشکلات اضافه می شود.

وی گفت: پروژه پتروشیمی گلستان ۱۷ سال بر روی زمین مانده بود و یکی از مطالبات اصلی مردم‌ محسوب می شد، که بنده به عنوان کسی که از این استان شناخت داشتم پیگیری کردم و بالاخره آن را به سرانجام رساندم.

وی با اشاره به اینکه چرخه اقتصاد باید اصلاح شود، گفت: اگر اقتصاد درست نشود هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

وی گفت: مجمع خیرین را باید در کنار خودمان قرار دهیم زیرا افراد نیکوکار اقدامات خوبی برای مردم انجام می دهند و باید دیده شوند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید پاسخگو مردم باشند، تصریح کرد: باید از مسئولین بخواهیم که برای مردم کار کنند و برای منافع مردم با هیچ شخصی تعارف نداشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تشکل های مردم نهاد برای مطالبه گری باید پیشرو باشند و من در این عرصه در کنار شما هستم.

انتهای پیام/

 

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا