رئیس پلیس راهور استان گلستان نحوه رسیدگی و اعتراض به جرایم رانندگی را تشریح کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سرهنگ عباس مهاجر بسطامی با اشاره به ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی جدید اظهار کرد: راننده ای که برایش پیامک جریمه ارسال شده، موظف است ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ مندرج در قبض جریمه یا تاریخ ابلاغ شده درقبض، جریمه را واریز نماید یا مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل به اداره اجرائیات پلیس راهنمایی ورانندگی استان تسلیم نماید.

رئیس پلیس راهور استان گلستان افزود: پس ازگذشت ۶۰ روز سیستم اجرائیات اجازه رسیدگی نمی دهد و اعتراض به جریمه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

وی به رانندگان توصیه کرد: حتما هرماه یک بارخلافی خودروی خود را بررسی و به موقع نسبت به پرداخت جریمه و یا اعتراض اقدام نمایند.

سرهنگ بسطامی درخصوص سوال شهروندان مبنی براینکه در بعضی ازمسیرها تردد نداشته و جریمه اشتباه برای آنها صادر شده است نیز بیان کرد: احتمال خطا و اشتباه وجود دارد و معترض حتما باید مانند سایرین ظرف مهلت مقررنسبت به اعتراض مکتوب نزد واحد اجرائیات اقدام تابررسی لازم صورت گیرد.

وی درخاتمه با اشاره به پویش نه به تخلف…نه به جریمه رانندگی از تمام شهروندان درخواست کرد که مقررات راهنمایی و رانندگی را دقیق اجرا نمایند تا شاهد حوادث ناگوار تصادفات نباشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا