مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از برگزاری نمایشگاه شکوه سرزمین گرگان در موزه باستان‌شناسی گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ محمدجواد ساوری اظهار کرد: در ادامه سلسله نمایشگاه‌های شکوه سرزمین گرگان، مجموعه آثار کمتر دیده شده موزه ملی ایران شامل زیورآلات زرین و سیمین شهر باستانی گرگان(جرجان) با همکاری موزه ملی ایران، اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، هم‌زمان با هفته دولت در گرگان در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: آیین گشایش این نمایشگاه فاخر ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ششم شهریورماه سال جاری در موزه باستان‌شناسی گرگان واقع در گرگان، خیابان شهدا، جنب میدان شهدا برگزار خواهد شد و تا پایان هفته ملی گردشگری (روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به این‌که بازدید از این نمایشگاه برای علاقه‌مندان رایگان است، تصریح کرد: نمایش این اشیای تاریخی که برای اولین بار در ایران صورت می‌گیرد، یکی از اقدامات مهم در توسعه فرهنگی است که زمینه آشنایی بیش‌از‌پیش مردم سرزمین‌مان با داشته‌های تاریخی و میراث ارزشمند کهن خود را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا