رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: نیروی متخصص مهم ترین نیاز واحد های تولیدی است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ امیر یوسفی در نشست هم اندیشی با اعضا هیات رئیسه دانشگاه فنی حرفه ای استان گلستان اظهار کرد:واحدهای تولیدی صرفا به مدرک دانشگاهی نیاز ندارند و اصل مهم، کار عملیاتی و تخصص افراد است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود:علم آموزی باید به صورت تخصصی باشد

وی گفت: جامعه دچار بحران نیروی فنی و متخصص است که این مورد یک چالش اساسی برای واحدهای تولیدی به شمار می رود.

یوسفی در ادامه بیان کرد: واحدهای تولیدی با توجه به واحدهای فنی نیاز به نیروهای متخصص با مهارت کافی دارند که این موضوع تبدیل به یک معضل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان خاطر نشان‌کرد: اتاق این آمادگی را دارد از نیروها و دانش آموختگان ماهر دانشگاه فنی و حرفه ای حمایت و با توجه به تخصص آنها بستر اشتغال را برای فراهم کند.

وی گفت: اتاق بازرگانی گرگان می تواند هماهنگی لازم را انجام دهد تا نیروها و دانش آموختگان فنی از واحدهای تولیدی به صورت میدانی بازدید کنند و به تجربه آنها اضافه شود

وی تصریح کرد: لازم است بستری آماده شود تا دانش آموختگان در دوران دانشجویی به صورت عملی و کار آموزی در واحدهای تولیدی آموزش ببیند تا به مهارت آنها اضافه شود.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان در پایان گفت: همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه فنی و حرفه ای باعث کمک به واحدهای تولیدی استان در راستای مهارت نیروی کار می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا