مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: سال گذشته ۱۱۶۱ اشتراک رایگان گاز به مددجویان، ایثارگران و اماکن فرهنگی گلستان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ در راستای مسئولیت اجتماعی و همچنین محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان و مساعدت به اقشار ایثارگر و اماکن فرهنگی و نظامی بر اساس قانون در سال گذشته تعداد هزار و ۱۶۱ اشتراک رایگان معادل دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال واگذار شد.

وی افزود: از این میزان تعداد ۵۵۴ مورد اشتراک رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و ۴۱۲ مورد هم به مددجویان سازمان بهزیستی تعلق‌ گرفته است.

طالبی ادامه داد: در همین رابطه تعداد ۱۳۶ مورد به ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا (بستگان درجه‌یک) و جانبازان بالای ۲۵ درصد و تعداد ۵۹ مورد هم به مساجد، حسینیه‌ها، حوزه علمیه، مدارس دولتی و اماکن نظامی واگذار شد.

وی بابیان اینکه این طرح در سال جاری هم ادامه دارد، افزود: مشمولان این طرح حمایتی می‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به سازمان‌های مذکور و دریافت معرفی‌نامه و ارائه آن به این شرکت از این خدمات حمایتی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: افرادی که در سنوات گذشته از این حق بهره‌مند شده‌اند  قانون حمایتی شامل حال آن‌ها نخواهد شد چراکه این افراد می‌توانند تنها برای یک مرحله و یک انشعاب گاز استفاده کنند.

طالبی در خاتمه افزود: این حرکت بسیار ارزشمند از عنایات ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی در  راستای توجه به قشر ایثارگر، تحقق عدالت محوری و حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه اتخاذ شده و افتخاری برای این شرکت است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا