معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از پاکسازی و تسطیح 185 قطعه زمین خالی از ابتدای سال جاری در سطح مناطق سه گانه خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای افزایش سطح بهداشت و سلامت محیط شهری و رفع مشکلات زیست محیطی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی از قبیل آتش سوزی علف های خشک در فصل گرما، پاکسازی و تسطیح زمین ها به طور مستمر با استفاده از ادوات و ماشین آلات شهرداری در حال انجام است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان افزود: با توجه به اهمیت این موضوع با بخش خصوصی نیز قرارداد منعقد شده است.

وی در ادامه بیان کرد: وجود زمین خالی با پوشش گیاهی خشک احتمال آتش سوزی در فصل گرما را افزایش می دهد و شهرداری بر اساس برنامه ریزی هرساله در جهت ارتقای بهداشت و جلوگیری از حوادث احتمالی تسطیح و پاکسازی چنین زمین هایی را در دستور کاری قرار داده است.

سالاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۵۰ قطعه کوچک و بزرگ در سطح منطقه ۳ و همچنین ۳۰ قطعه در سطح منطقه ۲ با استفاده از ادوات و ماشین آلات شهرداری مورد پاکسازی و تسطیح قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و وسعت زمینهای خالی قرادادهایی با بخش خصوصی در خصوص سرعت بخشیدن به کار انجام شده و مقرر شده ۶۰۰ ساعت نیز از ظرفیت لودر و گریدر استیجاری جهت پاکسازی و تسطیح زمین های خالی استفاده شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان در پایان گفت: پاکسازی زمین های خالی در سطح منطقه ۳ با استفاده از گریدر استیجاری شروع شده و تا کنون ۵ قطعه زمین خالی در خیام مورد پاکسازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : گلستان رسا