معاون استاندار گلستان گفت: گلستان با تمام ظرفیت های موجود وضعیت خوبی ندارد و باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا به وضعیت بهتری برسیم.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حاجی گلدی کر شنبه ۱۹ خرداد ماه در جشن وصال شیرین ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد؛ این روز بزرگ را که نمادی از وحدت و عشق الهی است، گرامی می‌دارم و این مناسبت فرصتی برای تقویت پیوندهای معنوی و اجتماعی در جامعه است.

معاون استاندار گلستان افزود: استان گلستان با وجود تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود، وضعیت اقتصادی خوبی ندارد.

وی گفت: گلستان پنجمین استان فقیر در کشور است که به تازگی به رتبه چهارم رسیده است زیرا از پتانسیل و ظرفیت های موجود استفاده نشده و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی در ادامه بیان کرد: در دولت سیزدهم، با محوریت استاندار، ۳۰ سند بخشی و استراتژیک برای استان تدوین و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

کر ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این اسناد، شاهد رشد و توسعه استان خواهیم بود، این اسناد شامل برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیربنایی هستند که هدف آن‌ها ارتقای کیفیت زندگی مردم و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و اقتصادی است

وی تصریح کرد: در همه شهرهای کشور از ناهارخوران گرگان و جاذبه های گردشگری آن صحبت می‌شود اما تا کنون این فرصت بوجود نیامده که یک روز گردشگر بتواند اسکان داشته باشد.

معاون استاندار گلستان در پایان گفت: یکی از مطالبات جدی مردم گرگان تله کابین است و پیگیری های لازم جهت اجرایی شدن آن در دست اقدام است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا