رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: ۷۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده در حالیکه میانگین پرداخت مطالبات گندمکاران در کشور ۵۱ درصد است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ علی نورانی چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان اعتبار طی سه سال گذشته به گلستان اختصاص پیدا کرد و صرف امور عمرانی شده که ۴۷ درصد از این اعتبار مربوط به یک سال اخیر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزود: بخش های مهم این اعتبارات شامل بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و برق، حدود ۳.۸ هزار میلیارد تومان صرف عملیات عمرانی حوزه راه، ۲.۱ هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان، ۱.۲ هزار میلیارد تومان برای توسعه مدارس، بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان در حوزه شهرک‌های صنعتی هزینه شده است.

وی گفت: طبق برآورد حدود ۱۶ درصد اقتصاد گلستان نسبت به سال ۹۹ بزرگتر شده و امیدواریم این روند آزمایشی ادامه داشته باشد و شتاب بیشتری بگیرد.

نورانی خاطر نشان کرد: ارزش محصولات کشاورزی گلستان تا پایان شهریور ماه امسال به ۳۵.۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد که افزایش بارش‌ها و مبارزه مطلوب با بیماری‌ها و آفات گیاهی در کسب این نتیجه موثر بود.

وی ادامه داد: ۷۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده در حالیکه میانگین پرداخت مطالبات گندمکاران در کشور ۵۱ درصد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در پایان گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی در بیش از ۷۰۰ روستای گلستان در حال انجام است

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا