نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: به موضوع خشک شدن تدریجی خلیج گرگان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور استاندار و دستگاه های متولی از تبدیل شدن این خلیج به یک بحران زیست محیطی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسااز گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور اظهار کرد:

خوشبختانه اقدامات انجام شده در قوه قضاییه و برگزاری سلسله نشست های رئیس قوه قضاییه با نخبگان و اقشار مختلف رضایت مردم از عملکرد این دستگاه را بیشتر کرده است.

آیت الله نورمفیدی افزود: سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه و حضور ایشان در زندان ها نیز فرصت لمس از نزدیک مشکلات و کمبود ها و رفع این کمبودها را فراهم می کند.

وی به اهمیت و جایگاه قاضی نیز اشاره کرد و گفت: اگر رفتار قضات ما بر اساس روایات و احادیث بزرگان ما باشد طرفین دعوی حتی اگر رای به ضرر آنان باشد با رضایت محکمه را ترک می کنند و ضروریست قضات ما در برخورد با مردم سعه صدر داشته باشتد.

نماینده ولی فقیه در گلستان به دادستان مرکز استان هم توصیه کرد: با اخلاق خوب و نظارت مستمر، برای برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش کند.

آیت الله نورمفیدی به موضوع خشک شدن تدریجی خلیج گرگان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور استاندار و دستگاه های متولی از تبدیل شدن این خلیج به یک بحران زیست محیطی جلوگیری شود.

  • منبع خبر : گلستان رسا