مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره رسانه ای خبرنگارحماسه آفرین تا ۲۲ تیر ماه تمدید شد

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ الهام متین جمعه ۱۵ تیرماه در ستاد خبری انتخابات گلستان اظهار کرد: پس از برگزاری جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین که برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد، با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، جشنواره حماسه‌آفرین ۲ در استان گلستان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این جشنواره رسانه ای با محوریت حماسه‌آفرینی در انتخابات با محورهای مختلف از قبیل  مشارکت حداکثری در انتخابات، گلستان سرزمین برادری، انتخاب آگاهانه، جهاد تبیین، امید و نشاط‌آفرینی و حماسه حضور رأی‌اولی‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: همه رسانه های اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات الکترونیکی، رسانه‌های مکتوب و نشریات، صفحات و کانال‌های فضای مجازی و بخش ویژه شهروند خبرنگار (محتوای مردمی) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی در ادامه بیان کرد: تمامی آثاری منتشر شده از تاریخ دوم تا ۲۲ تیرماه امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
متین تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای خبرنگار حماسه‌آفرین در قالب‌های مختلف گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، گزارش ویدئویی، محتوای صوتی و سوژه‌های ابتکاری و خلاقانه برگزار می‌شود و به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از یکشنبه سوم تا پنج شنبه ۱۴ تیراز طریق سامانه http://ostani.pressfestival.ir ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در پایان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به نشانی https://golestan.farhang.gov.ir/ مراجعه و یا با شماره ۰۱۷۳۲۲۲۶۰۶۰ داخلی ۲۷۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا