سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: ماموریت اصلی سازمان بُعد اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ اسماعیلی تیموری صبح پنج شنبه در مصاحبه ای اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان یکی از بخش های شهرداری است که در کنار ماموریت عمرانی و خدماتی، برنامه های اجتماعی فرهنگی و ورزشی به مردم را دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان افزود: این سازمان سه ماموریت اصلی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را برعهده دارد که بدنبال آن هستیم، تا خدمات شایسته تری به مردم ارائه شود.

وی معتقد است: ماموریت اصلی سازمان بُعد اجتماعی است که اگر فرهنگ و ورزش کار خود را به درستی انجام دهند، بعد اجتماعی پررنگتر و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

تیموری در ادامه بیان کرد: در حوزه اجتماعی طرح چهار شنبه های اجتماعی با محوریت اجرای برنامه های اجتماعی، روانشناسی، فرهنگی در دست اجرا است، که در این راستا ۴۶ محله کم برخوردار تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی، خانه های فرهنگ و سراهای محله در محلات فعال شد و برنامه های مشترک متعددی با سازمان ها و نهادهای مرتبط فرهنگی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش ماموریت اصلی ورزش حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان است،بیان کرد: در عین حال حمایت از تیم بسکتبال از وظایف شهرداری نیست، اما به دلیل احترام به مردم و هواداران این ورزش برای پیشرفت و ارتقای آن تلاش می‌کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: در حوزه ورزشی در محلات کم برخوردار ایجاد زیرساختهایی از قبیل سالن های ورزشی، زمین های چمن، امکانات ورزشی و مساعدت به تیم های ورزشی در دستور کار قرار دارد که در برخی از محلات اجرایی شده است.

وی یادآور شد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در تلاش است با ترویج ورزش، اجتماع و فرهنگ را حفظ کند، لذا در کنار آن اقداماتی که منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود را در برنامه های خود قرار داده که این امر در بازه زمانی طولانی با فراهم نمودن زیرساختها، حمایت و پشتیبانی نهاد های مرتبط میسر خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در پایان گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها در محلات کم برخوردار یکی دیگر از اهداف ما است، که در این راستا از اواخر سال گذشته تا کنون چمن مصنوعی شهرک جواد الائمه افتتاح، چمن مصنوعی شهرک زیتون کلنگ زنی و چمن مصنوعی محلات شهرک امام و قلعه حسن هم در دست اقدام است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا