سرپرست دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گلستان از تحصیل مجوز جذب ۶۰ آتش‌نشان پیمانی برای ۸ شهرداری استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محسن حسینی در گفتگویی اظهار کرد: با پیگیری‌های استانداری گلستان، طبق مکاتبه رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مجوز جذب ۶۰ آتش‌نشان در شهرداری‌های استان گلستان، از سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب طرح ” آتش نشان شهید علی امینی ” گرفته شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گلستان افزود: مجوز جذب ۶۰ آتش‌نشان به صورت نیروی پیمانی گرفته شده، که با این کار بخشی از نیاز شهرداری‌های استان تأمین خواهد شد.

وی گفت: این مجوز از سوی سازمان شهرداری‌های کشور گرفته شده است و به زودی فرآیند‌های مربوط به برگزاری آزمون و مراحل اولیه آن انجام می‌شود.

حسینی با بیان اینکه این مجوز صرفا برای جذب سرمایه انسانی در شغل آتش نشان در مراکز آتش نشانی و خدمات ایمنی است، بیان کرد: نحوه فرآیند استخدام و برگزاری آزمون عمومی متعاقباً به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید تا متقاضیان بتوانند با شرکت در این آزمون، شرایط استخدام خود را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این مجوز، بخشی از نیاز به نیروی انسانی در حوزه آتش‌نشانی شهرداری‌ها مرتفع شود و شاهد ارتقای سطح کیفی ایمنی شهر‌ها و همچنین ارائه خدمات مطلوب آتش‌نشانی به شهروندان باشیم.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در پایان گفت: شهر‌های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، کلاله، قرق، کرند و ینقاق شهر‌هایی هستند که مشمول مجوز جذب آتش نشان در استان شده اند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا