رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پلیس پشتیبان فعالان و جهادگران عرصه اقتصادی است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سردار حسین رحیمی در همایش جهادگران اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: چندین سال است که نکته برجسته شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری می‌شود موضوع اقتصاد است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: توطئه همه جانبه دشمنان امروز به صورت ترکیبی و یک جنگ ترکیبی است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای توسعه جنگ روانی ،تصریح کرد: در دو ماهی که مردم عزادار خادمان خود بودند و تلاش می‌کردند که در چهارچوب قوانین و مقررات رییس جمهور بعدی و جایگزین شهید خدمت را انتخاب کنند دیدید که دشمن چه تبلیغات فراوان و جنگ روانی را اجرایی کرد.

سردار رحیمی ادامه داد: اما دیدید که با هدایت و راهنمایی رهبر انقلاب و تلاش تمامی ارکان نظام اسلامی چه انتخابات باشکوهی برگزار شد و در دو جلسه تنفیذ و‌تحلیف بیانات رییس جمهور گوش به فرمان بودن رهبری دکتر پزشکیان را نشان داد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ بی‌حیایی در جامعه راهبرد و خط عملیاتی جدی دشمن در کشور است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: اما رویکرد مهم دشمن در طول ۴۵ سال گذشته تنگ کردن محاصره اقتصادی و تشدید جنگ اقتصادی برای کشور است.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که می‌بینیم دشمن بر جنگ اقتصادی تمرکز دارد ما باید به موضوع اقتصاد نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

رحیمی اضافه کرد: کسانی که در عرصه اقتصادی فعالیت می‌کنند و مسوولان حوزه اقتصادی نباید شب و روز بشناسند و باید حامی فعالان اقتصادی باشند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خاطرنشان کرد: اضافه شدن پلیس تخصصی در عرصه اقتصادی در مجموعه انتظامی کشور نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصادی در کشور است و مهمترین وظیفه این پلیس برقراری نظم‌و امنیت در فرآیند فعالیت‌های اقتصادی است.

وی بیان کرد: ما باید پشتیبان تولید کننده، پشتیبان فعال اقتصادی باشیم و باید با چشم حامی و نگاه صیانتی به این عزیزان نگاه کنیم.

وی گفت: اگر یک تولید کننده، یک جوان را بتوانیم در واحد تولیدی جذب کنیم و از وی حمایت کنیم من دست آن کارآفرین را می‌بوسم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا یادآور شد: نقطه اتکا این انقلاب مردم است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم امنیت لازم را در تمام عرصه‌ها داشته باشیم.

رحیمی افزود: دشمن از فرصتی برای ضربه زدن درنگ نخواهد کرد و باید هوشیار و هوشمند باشیم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در پایان گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم پاسداران خوبی از خون شهداء باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا