هیت رزمندگان اسلام گلستانیهای مقیم تهران به مناسبت محرم حسینی و بزرگداشت شهدای خدمت و شهدای قدس آیین عزاداری برگزار کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عصر پنج شنبه ۱۱مرداد ماه هیت رزمندگان اسلام گلستانیهای مقیم تهران به مدیریت حسن گرزین به مناسبت محرم حسینی و بزرگداشت شهدای خدمت و شهدای قدس آیین عزاداری برگزار کرد.

این آیین که با اقامه نماز باشکوه جماعت مغرب و عشا و قرائت زیارت پرفیض عاشورا و سخنرانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین قاسمعلی نوچمنی دبیرکل جبهه حامیان ولایت و مداحی و ذاکری کربلایی حسین گرزین برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین نوچمنی در سخنان خود به نقش موثر حضرت زینب کبری سلام الله علیها در بقای اسلام و زنده ماندن عاشورا پرداختند و وجود مبارک حضرت امام حسین علیه السلام را عامل احیای سنت رسول الله و حرکت‌های تبلیغی و روشنگری و بصیرت افزایی حضرت زینب کبری سلام الله را عامل بقا و زنده ماندن حماسه عاشورا در تاریخ خواندند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت در بخشی به اثر و ماندگاری نقش شهدای خدمت بویژه حضرت آیت الله رئیسی رحمه الله و دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب با ارکان حاکمیت نظام و موثرین توسعه و بسط نظام اسلامی چون اسرائیل غاصب و منفور از شهادت شهدای مقاومت و قدس و خدمت تا شهدای هسته ای و دانشمندان به نام کشور پرداختند و بیان کرد: پیام جهان اسلام همان است که رهبری فرزانه انقلاب بیان داشت خونخواهی مهمان شهید را با پاسخی کوبنده و سخت خواهیم داد و اسرائیل و آمریکا پشیمان از این اقدام شهادت شهید حاج اسماعیل هنیه خواهند شد.

نوچمنی استاد حوزه و دانشگاه در بخشی از سخنان خود گفت: اقدام هیت رزمندگان اسلام گلستانیهای مقیم تهران را ارزنده و درخواست استمرار ایجاد برنامه های مذهبی و فرهنگی و فراخوان همه گلستانیها در این موسسه شده است.

حاج علی صغر احمدی از هیت امنای موسسه گلستانیهای مقیم تهران نیز این موسسه و همه امکانات آنرا متعلق به همه گلستانیهای مقیم تهران بدور از هرگونه گرایش سیاسی و جریانی و خطی بر شمردند و در بخشی به ابعاد مختلف حادثه شهادت شهید اسماعیل هنیه پرداختند.

حسن گرزین هم از برگزاری یادواره ۴۰۰۰ شهید گلستان در تهران در آینده نزدیک با مدیریت موسسه فرهنگی و مذهبی و هیت رزمندگان اسلام گلستانیهای مقیم تهران خبر داد.

سردار مهری، حجه الاسلام دیلم و جمع کثیری از گلستانیهای مقیم تهران مهمان این برنامه بودند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا