رئیس کمیسیون خدمات سیما منظر شورای شهر گرگان گفت: کسی به فکر ماهیت اصلی پارک بانوان نیست، قرار بود پارک بانوان مکانی برای نشاط بانوان و هم مکانی برای ایجاد درآمد زایی برای آنها شود که این ظرفیت مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ ابوالفضل تجری در یکصدو بیست و یکمین جلسه کمیسیون خدمات سیما، منظر و زیست شهری اظهار کرد: کسی به فکر فضای داخلی و ماهیت اصلی پارک بانوان نیست.

رئیس کمیسیون خدمات سیما منظر شورای شهر گرگان افزود: این پارک از نظر نظافت در شرایط بدی قرار دارد و بخش های پارک از جمله ورودی پله ها، آبنما، سالن و در چهار غرفه همیشه آشغال وجود دارد، آیا این پارک پاکبان ندارد.

وی با اشاره به اینکه پارک بانوان علاوه بر نظافت از نظر فرهنگی هم رها شده است بیان کرد: آبنما غیرفعال، فضای سبز پارک از بین رفته، توپ بسکتبال نمادین تخریب شده و غرفه هایی که ساخته شده بلا استفاده مانده است.

وی گفت: لازم است که در پارک بانوان نیروی انتظامی استقرار داشته باشد، زیرا حضور مامورین انتظامی در تامین آرامش بانوان خیلی موثر است.

در این جلسه سکینه مسگر مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان در رابطه با غرفه های موجود در پارک بانوان اظهار کرد: غرفه ها و سر درب پارک بانوان طبق مصوبه سفر ریاست جمهوری با اعتبار سه میلیارد ساخته شدند که این غرفه ها به بانوانی که دفتر امور بانوان استانداری طبق پروتکل های خاص خودش انتخاب میکند، واگذار می‌شود.

وی به امنیت پارک بانوان اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه در این پارک امنیت مناسب برقرار نیست بانوان برای اسکان در غرفه ها رقبتی ندارند و از طرفی هم بانوانی که می‌خواستند این غرفه ها را داشته باشند سرپرست خانوار بودند و محدودیت داشتیم تا غرفه را به افراد دیگری واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به رویکرد جدید شهرداری، یک گروه بانوان که تولید کننده کنسرو ‌و قهوه های فوری هستند این غرفه ها را درخواست دادند تا تولیدات خود را در آنجا به فروش و ایجاد درآمد کنند.

مسگر با اشاره به اینکه فضای این پارک، فضای مناسبی برای بازار نیست بیان کرد: متاسفانه این غرفه ها بازار خوبی برای فروشندگان نخواهد داشت، زیرا کسانی که به این پارک می آیند یا برای تفریح چند ساعته است یا قدرت خرید ندارند لذا باید شهرداری برای این غرفه ها تبلیغات کند.

وی گفت: غرفه های موجود در پارک برای درآمد زایی است و بهتر است چهار غرفه به یک نفر واگذار شود تا نتیجه مطلوبی بدست آوریم.

انتهای پیام/

 

 

 

  • منبع خبر : گلستان رسا