جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس است که با تمام وجود در این راستا تلاش می کنیم.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس است که با تمام وجود در این راستا تلاش می کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ضرورت مقابله همه جانبه با مواد مخدر، افزود: اعتیاد و مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است و پلیس برای مقابله با آن برنامه ریزی های خوبی خصوصا در مرزها انجام داده است.

جانشین فراجا گفت: برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت نیز یکی دیگر از اولویت های پلیس بوده و از شهروندان محترم درخواست داریم در صورت اطلاع از محل نگهداری سلاح های غیرمجاز، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: استفاده از وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است و با دارندگان این وسایل برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه حضور اتباع غیرمجاز در تمام دنیا جرم است و این افراد باید به کشور خود بازگردانده شوند، گفت: بکارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در امور نگهبانی و غیره جرم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه پلیس گلستان، گفت: انتظامی استان گلستان عملکرد خوبی در حوزه های مختلف ماموریتی داشته که بخشی از این موفقیت بدلیل همکاری و تعامل بسیار خوب مردم قانونمند استان بوده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا