مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: تسریع در عملیات رفع خرابی ها عامل مهم در شاخص خدمات رسانی است که با تامین تجهیزات لازم و تلاش در جهت سرعت بخشیدن به خرابی های اعلام شده از سوی مشتریان ، رضایت حداکثری را جلب خواهیم کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ غلامعلی شهمرادی در نشست با روسای ادارات مخابرات گرگان ، گنبد، کلاله، رامیان، علی اباد کتول ، کردکوی و مراوه تپه اظهار کرد:

 عقب ماندگی ها با برنامه ریزی دقیق و حمایت حوزه های ستادی قابل جبران است

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: هدف، اجرای پروژه هایی است که موجب ارتقاء زیرساخت های ارائه خدمات و سرویسهای مناسب مخابراتی به مردم است که رضایت مندی آنها را دربرداشته باشد.

وی سرعت بخشیدن به رفع خرابی ها را عامل مهم در شاخص خدمات رسانی دانست و گفت: با تامین تجهیزات لازم و تلاش در جهت سرعت بخشیدن به خرابی های اعلام شده از سوی مشتریان ، رضایت حداکثری را جلب خواهیم کرد.

شهمرادی فروش دایری سرویس ftth در شهرستانهای بندرگز، علی آباد وکردکوی را چشمگیر دانست و گفت: با توجه به ایجاد زیرساخت های مناسب شبکه فیبرنوری جهت واگذاری سرویس ftth به متقاضیان، تمامی ادارات مخابرات شهرستان ها در سطح استان باید تلاش مضاعف در زمینه واگذاری این سرویس بکار بندند تا شاهد افزایش فروش ftth باشیم.

 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا