مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: طرح توسعه مهارت آموزی با هدف پوشش اشتغال کارجویان بومی در طرح های مهم اقتصادی و مرتبط با پیشرفت استان گلستان تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ حمزه کرایلو در گفتگویی اظهار کرد: با هدف افزایش بهره وری نیروی انسانی و تقویت نیروی کار ماهر بر اساس ارائه آموزش های مهارتی مبتنی بر رشته های مورد نیاز و مرتبط با طرح های تحول ساز استان طرح توسعه مهارت آموزی با هدف پوشش اشتغال کارجویان بومی در طرح های مهم اقتصادی و مرتبط با پیشرفت استان گلستان به تصویب رسید.

وی افزود: یکی از عوامل مهمی که تاثیر قابل ملاحظه ای بر بهره وری دارد و می تواند نقش مؤثری در افزایش آن ایفا کند، آموزش است.

کرایلو بیان کرد: فنون و طرح های جدید ارتقاء بهره وری نمی تواند بدون پرسنل آموزش دیده، ایجاد و بکار گرفته شود.

وی در ادامه گفت: نیروی انسانی بر اساس امکانات، مهارت ها، دانش و نگرش خویش که از آموزش کسب کرده است، در طی مراحل مختلف می تواند نقش بسزایی در بهبود و افزایش بهره وری داشته باشد.

وی همچنین گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان مقرر شد رشته های مورد نیاز و منطبق با طرح های تحول ساز استان توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان با همکاری دستگاه های اجرایی احصا شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همچنین اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان موظف است نتایج حاصل از اقدامات و اجرای طرح را در بازه های ۶ ماهه به این دبیرخانه اعلام کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا